Ads 468x60px

Tuesday, July 13, 2010

මේක මගේ ගෙදර...නෑ යකෝ මගේ ගෙදර????

ඔන්න එක දවසක් දෙන්නෙක් තැබෑරුමකට වෙලා හොදටම බිව්ව එදා ඔවුන් දෙන්නම බිලා තියෙන්නෙ පහුවදාට රටේම අරක්කු තහනම් කරනව කියල හිතාගෙන..කන සාක්කුවේ.. තැබෑරුම වහන්න හදන කොට දෙන්නටම නැගිටින්න සිද්ද වුණා.ඒදෙන්න ම පාරට බැහැට යන්න පිටත් වුණා..මෙන්න මෙහෙම කිය කිය..


1 පුද්ගලයා- බලපං මචන් මුන් නිදහසේ බොන්නවත් දෙන්නෙ නෑ
2පුද්ගලයා- ඔව් බං චාටර්...

දෙන්නම මිතුරු වී ටික දුරක් ගමන් කළේ කයිවාරු ගහ ගහ...අපි සන්තෝසෙන් ඉන්නේ දුක සොකය නෑ දන්නේ අයියා මල්ලී වාගේ අයියා මල්ලී..!!

1 පුද්ගලයා- එහෙනම් මචන් අපි බැස්සා..සුභ රාත්‍රියක් මං යනවා
2 පුද්ගලයා- ආ...ඔ..ඔය කොහොහෙද උඹ යන්නෙ?

1 පුද්ගලයා- මං ගෙදරනේ යන්නෙ!
2 පුද්ගලයා- පිස්සුද මචන්? ඔ..ඔය ම..මගේ ගෙදර නේ...

1 පුද්ගලයා- පිස්සුද උඹට වැඩි වෙලා...මේ මගේ ගෙදර
2 පුද්ගලයා- මටනෙවෙයි යකෝ උඹට නේ පිස්සු..! හරි එහෙනම් මේක උඹේ ගේ කියල කොහොමද ඔප්පු            කරන්නෙ?

1 පුද්ගලයා- ඔප්පු කරන්න දෙයක් නෑ මේ ගේ ඉන්නෙ මගේ වයිෆ්,ඊ ලඟට පුතා අපි තුන්දෙනා තමයි ඉන්නෙ.
2 පුද්ගලයා- මොනව! මේකෙ ඉන්නෙ අපේ අම්මයි,තාත්තයි මමයි නේ

1 පුද්ගලයා- හරි එහෙනම් මම ද මෙහේ ඉන්නෙ උඹ ද කියල බලන්න දොරට තට්ටු කරල බලමු...
2 පුද්ගලයා- හොදයි බලමු....පිස්සු පොරක්නේ මූ

ඔන්න ඉතින් දොරට තට්ටු කරපු ගමන් නෝනා කෙනෙක් දොර ඇරියා...ඒ නෝනා පුදුමයෙන් වගේ මෙන්න මෙහෙම කියපි..

"අනේ අනේ තියෙන ලැජ්ජනැති කම අද තාත්තයි පුතයි එකටම බීල නේද?"


(උපුටා ගැනීමකි)

4 comments :

  1. ඕවා කටේ ගෑවුනාම නෑකම් වුනත් අමතක වෙනවා තමා. නියම කතාව අයියා :)

    ReplyDelete
  2. නියමම කතාවක් තිසර.

    ReplyDelete

අදහස් මොනවද කියල කියලම යන්න...